tisdag 29 mars 2011

Tilde och Teo dansar - Ingvor Goyeryd - Bok (9789163842122) - Bokus.com

Jag hade beställt böcker från Bokus till både mig och barnen. Tyvärr saknades den här boken i beställningen: Tilde och Teo dansar - Ingvor Goyeryd - Bok (9789163842122) - Bokus.com Jag ringde idag, fick utmärkt hjälp och de ska skicka mig boken med en "nollad" faktura. Toppen, då kan jag trösta dottern som var den enda som blev utan bok när vi hämtade paketet. Jag har funderat på en sak också: när jag började ettan började man lära sig A-B-C men dottern som går i förskoleklass kan både läsa och skriva (med egen stavning men ändå!), jag tycker att skolan har utvecklats mycket och att man försöker möta barnen på deras nivå. Jag minns ännu hur jag senare (någon gång på mellanstadiet) fick hem läsläxa och man FICK bara läsa 5 sidor i boken. Som tur var brydde jag mig inte om de restriktionerna utan läste ut hela boken på en gång. Det är bra att tänka själv ibland och inte bry sig om allt som sägs :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar